• Italiano
  • Biografia di Galila Ron-Feder

closed post
Giovanna97
Giovanna97 - Habilis - 179 Punti
Salva
Salve ragazzi. Mi serve che mi cerchiate la biografia della scrittrice Galila Ron-Feder. Grazie in anticipo!

Aggiunto 1 ore 6 minuti più tardi:

Grazie. Per la traduzione non ho problemi. Grazie :D

Questa risposta è stata cambiata da {Giovanna__96 (11-06-10 13:17, 7 anni 4 mesi 13 giorni )
coltina
coltina - Genius - 11961 Punti
Salva
da: http://www.ithl.org.il/author_info.asp?id=214
ma è facile da tradurre..... se hai bisogno chiedi

Galila Ron-Feder-Amit
Galila Ron-Feder-Amit was born in Haifa in 1949. She has a degree in biblical studies and Hebrew literature from the Hebrew University of Jerusalem. For seven years she was foster-mother to 10 children from broken homes, and she recorded her experiences in a fictional series that was broadcast on radio and adapted for the stage and TV. The film, To Myself, won First Prize at the Frankfurt Children`s Film Festival. In 1972, she founded a children`s nature magazine. She has also been the editor of a science magazine for young readers and editor of a children`s magazine. Ron-Feder-Amit has published six novels for adults and about 250 books for children and youth, many of which have been broadcast, filmed and serialized in children`s and teen magazines. In 2008, she received the World Zionist Organization Award for Lifetime Achievement and Social Involvement.

Aggiunto 3 giorni più tardi:

scusa carlotta, ma è un link inutile....per cercare su un motore credo fosse capace da sè!
carlotta sara
carlotta sara - Sapiens - 626 Punti
Salva
http://www.bing.com/search?q=vita+scrittrice+Galila+Ron-Feder+&form=QBRE&filt=all
Questo topic è bloccato, non sono ammesse altre risposte.
Come guadagno Punti nel Forum? Leggi la guida completa

Lascia un messaggio ai conduttori Vai alla pagina TV

In evidenza
Classifica Mensile
Vincitori di settembre
Vincitori di settembre

Come partecipare? | Classifica Community

Community Live

Partecipa alla Community e scala la classifica

Vai al Forum | Invia appunti | Vai alla classifica

Marcello G.

Marcello G. Blogger 5043 Punti