• Inglese
  • vi prego è urgenteeeeee mi potete tradurre questo brano senza usare google traduttore??? ho l'interrogazione e non so come fare, vi pregoooooo

closed post
giogiogiogio98
giogiogiogio98 - Ominide - 2 Punti
Salva

La pallavolo è il mio sport preferito.
Ho conosciuto questo sport grazie a mio babbo che un giorno dopo scuola mi portò in palestra all'impruneta e ho fatto il mio primo allenamento.
Non conoscevo nessuno, ma dopo qualche settimana avevo fatto amicizia con tutti.
Gioco nella squadra dell'impruneta ormai da 6 anni e ho avuto la fortuna di avere delle compagne di squadra meravogliose e una fantastica allenatrice.
Mi trovo bene con loro, non ci vediamo solo in palestra ma anche in piazza con gli amici, spesso andiamo a mangiare la pizza insieme o a dormire a casa di qualcuna oppure andiamo tutte insieme in discoteca e alcune di loro sono diventate anche le mie migliori amiche.
Vado in palestra ad allenarmi tutti i giorni dalle 7 e 30 alle 9 tranne il giovedi che abbiamo la partita.
Torno a casa e sono molto stanca, non vedo l'ora di andare a dormire perche sò che la mattina seguente mi devo alzare per andare ho scuola, ma anche se devo fare qualche sacrificio non mi fa fatica allenarmi.
La pallavolo è diventato anche uno sfogo per me, a volte vado in palestra dopo molte ora di studio e mi libero da tutti i pensieri.
Ho trasmesso questa passione a mia sorella e anche a delle amiche che tutt'ora fanno parte della mia squadra.
Durante l'estate quando non mi alleno nei mesi di luglio e agosto, gioco sulla spiaggia con le mie amiche e ci iscriviamo a dei tornei organizzati dall'animazione.
L'esperienza piu bella che ho della pallavolo è quando io e tutta la mia squadra siamo andate a Rimini per 5 giorni a fare i campionati italiani.
Eravamo divise in camere diverse e ogni giorno avevamo da fare 3 partite, una la mattina e due il pomeriggio.
Sono stati 5 giorni stancanti ma mi sono divertita tantissimo, è stata un esperienza che vorrei rifare.

eleo
eleo - Moderatore - 20791 Punti
Salva
My favorite sport is volleyball.
My father introduced me at this sport, because he brought me to a gym in Impruneta after school, and I did my first training. I didn’t know anybody, but after some weeks I made friends very easily.
I play volleyball in the Impruneta’s team for 6 years, and I was lucky to find a fantastic trainer and fantastic teammates. I get on well with them; we don’t see each other only in the gym, but also in the square with friends. We often go eating pizza together, we stay the night or we go to the disco. Some of them became my best friends.
I go to the gym every day and I work out from 7.30 to 9 pm, except Thursday, because we have the match.
When I come back home, I feel very tired and all I want to do is go sleeping, because I know that the day after I have to go to school. Anyway, even if I have to make some sacrifices, I don’t have difficulty in training.
Volleyball is also a surge for me, sometimes I go there after studying, and it makes me feel free from worries.
I gave this passion to my sister and to all my friends, which nowadays take part of my team.
During summer, especially In July and in August when I don’t have training, I play volleyball on the beach with my friends and we sign up at matches organized by entertainment.
The most beautiful experience that I remember about volleyball is the journey to Rimini with my friends, to do Italian championships. At Rimini we played three volleyball matches every day, one in the morning and two in the afternoon. It was a very tiring experience, but I had a good time. I would redo this experience again.

Spero vada bene :hi (Nicky correggi pure, sicuramente ci sono degli errori :) )
Nicky83
Nicky83 - VIP - 5230 Punti
Salva
Ottimo Eleo, ho fatto solo piccole correzioni qua e la :)

My favorite sport is volleyball.
My father introduced me to this sport when he brought me to a gym in Impruneta after school, and I did my first training. I didn’t know anybody, but after few weeks I was friend with everybody.
I’ve been playing volleyball in the Impruneta team for 6 years now, and I was lucky to find a fantastic trainer and awesome teammates. I get on well with them; we don’t see each other only in the gym, but also out in the main square with other friends. We often go eating pizza together, we stay the night at each other’s place or we go clubbing. Some of them have become my very best friends.
I go to the gym every day and I work out from 7.30 to 9 pm, except on Thursday, when we play the weekly match.
When I arrive back home, very tired, all I want to do is having a good sleep because I know that the next day there is school. Anyway, even if I have to make some sacrifices, I don’t find training difficult.
Volleyball is also a surge for me, sometimes I train after studying and it makes me feel free from all my worries.
I passed this passion on to my sister and also to some of my friends who now are playing in the team.
During the summer, especially in July and August when training stops, I play volleyball on the beach with my friends and we sign up to tournaments which are organized by the entertainment crew.
The most beautiful experience that I remember about volleyball is the journey we made to Rimini for the Italian championship. We had to play three volleyball matches a day, one in the morning and two in the afternoon. It was a very tiring experience, but I had a great time and I would love to do it again.

:hi

Aggiunto 6 minuti più tardi:

hmm... forse meglio "after a few weeks I had made friends with everyone"

:) :hi
Questo topic è bloccato, non sono ammesse altre risposte.
Come guadagno Punti nel Forum? Leggi la guida completa
In evidenza
Classifica Mensile
Vincitori di agosto
Vincitori di agosto

Come partecipare? | Classifica Community

Community Live

Partecipa alla Community e scala la classifica

Vai al Forum | Invia appunti | Vai alla classifica

Registrati via email