puISA
puISA - Erectus - 58 Punti
Salva

Cara Teresa,
io e la mia famiglia stiamo bene! Mi ha fatto piacere ricevere una tua lettera.
Tu come stai? Comunque, per rispondere alla tua domanda, il giorno più bello della mia vita è stato sicuramente il giorno del mio diciottesimo compleanno: è stato davvero fantastico! Già dalla mezzanotte il mio cellulare era pieno di messaggi e chiamate; la mattina, appena uscita di casa per andare a prendere l'autobus, mi sono trovata un cartello con scritto "auguri tesoro"... l'aveva fatto la mia migliore amica, davvero dolce. Arrivata a scuola mi sono recata in palestra perchè avevo educazione fisica alle prime due ore, ed anche lì ho trovato un cartellone di auguri da parte della classe. Le ore scolastiche sono passate velocemente e quando sono tornata a casa c'erano tutti i miei parenti ad aspettarmi per festeggiare. Ho passato tutta la giornata a ricevere visite e soprattutto regali! è stata davvero una giornata fantastica!
Invece per te qual'è stato il giorno più bello?
Aspetto la tua risposta. Spero di rivederti presto, mi manchi tanto! Saluta tuo fratello.

Baci

Aggiunto 18 ore più tardi:

Grazie mille ^.^

Aggiunto 1 ore 10 minuti più tardi:

Grazie mille ^.^

BlackDragon93
BlackDragon93 - Erectus - 149 Punti
Salva

Dear Teresa,
my family and I are fine! I was pleased to receive your letter.
How are you? However, to answer your question, the best day of my life was definitely on my eighteenth birthday: it was fantastic! Even at midnight my mobile phone was full of messages and calls; in the morning, just left home to go to catch the bus, I found a poster saying "happy birthday honey" ...it was made by may best friend, she was really sweet. When I Arrived at school I went to the gym because I had physical education the first two hours , and even there I found a poster of greeting from the class. The school lessons have passed quickly and when I came back home all my relatives was waiting for me to celebrate. I spent the whole day to receive visitors and above all gifts! It was really a wonderful day!
Instead, what was the best day for you?
I look forward to hearing from you. I hope to see you soon, I miss you so much! Say hello to your brother.
Kisses

Spero di essere stata d'aiuto ^^
ciao ciao

IloveExeter
IloveExeter - Habilis - 265 Punti
Salva

Dear Teresa,
my family and I are fine! I was pleased to receive your letter.
How are you? However, to answer your question, the best day of my life was definitely the day of my eighteenth birthday: it was fantastic!

Since midnight my mobile phone was full of messages and calls; in the morning, as soon as I left home to go and catch the bus, I found a poster saying "happy birthday sweet-heart" ...my best friend made it, she was really kind. When I Arrived at school I went to the gym because I had physical education the first two hours , and even there I found a poster of greeting from the class. The school lessons have passed quickly and when I came back home all my relatives was waiting for me to celebrate. I spent the whole day to receive visitors and above all, gifts! It was really a wonderful day!
Instead, what was the best day for you?
I look forward to receive you reply. I hope to see you soon, I miss you so much! Say hello to your brother.
Kisses

Ho cambiato qualcosa ma penso che la prima risposta andasse benissimo lo stesso :) Mi andava di tradurre , ciao

crema96
crema96 - Erectus - 56 Punti
Salva

Dear Teresa,
I and my family are fine! I was pleased to receive your letter.
How are you? However, to answer your question, the best day of my life was definitely on my eighteenth birthday was fantastic! Even at midnight on my cell phone was full of messages and calls the morning, just left home to go to catch the bus, I found a sign saying "Have fun treasure" ... had done my best friend, really sweet. Arrived at school I went to the gym because I had the first two hours of physical education, and even there I found a billboard greeting from the class. The school hours have passed quickly and when I got home all my relatives were waiting to celebrate. I spent the whole day to receive visitors and, above all gifts! it was really a great day!
Instead for you what was the best day?
I await your response. I hope to see you soon, I miss you so much! Say hello to your brother.

kisses

Questo topic è bloccato, non sono ammesse altre risposte.
Come guadagno Punti nel Forum? Leggi la guida completa
Registrati via email