• Inglese
  • grammaticalmente giusto???

closed post
claudiogol
claudiogol - Ominide - 44 Punti
Salva

salve a tutti , ho una problematica da esporvi (se così può essere definita) ho fatto un tema in inglese sull'amore (l'ho aperto come se il protagonista fosse l'amore ma poi andando avanti l'ho concentrato sull'amore a prima vista che era ciò che mi chiedeva il professore )....non essendo io una cima in inglese vi prego di controllare ciò che ho scritto e se vi va aiutarmi a correggermi se ci fossero eventuali errori

grazie!

Love is a unique feeling, that makes you feel special, glorified by poet all over the world and celebrated in literature through the history. Compositions like Shakespeare’s sonnets were appreciated by lovers of every kind, everywhere. But nowadays love has changed. Young guys think that love literature and love sonnets are excessively sentimental, and don’t suit to our historical period. So I think that nowadays there is not love at first sight, it would be a superficial thing because guys today are mainly related to the physical appearance and the latter can be called infatuation but it is not love. if I had to imagine the love at first sight I would imagine that it is accessible for everybody without age restrictions . It can happen at anytime and only fate knows how many times will happen

Aggiunto 11 minuti più tardi:

la parte che vorrei essere corretto inizia da "So I think that......"

chiaraparisi
chiaraparisi - Sapiens Sapiens - 809 Punti
Salva
So I think that nowadays there is not love at first sight, it would be a superficial thing because today guys are mainly related to the physical appearance and the latter can be called infatuation but it is not love. if I had to imagine the love at first sight I would imagine that it is accessible for everybody without age restrictions . It can happen at anytime and only fate knows how many times will happen.
claudiogol
claudiogol - Ominide - 44 Punti
Salva
si è questa la parte che vorrei essere corretto
Suzy90
Suzy90 - Moderatore - 9413 Punti
Salva
Ciao!
La parte nel complesso va molto bene, c'è forse un pezzetto che andrebbe riformulato:
"So I think that nowadays love at first sight doesn't exist, it would considered as a superficial thing because today guys are mainly interested in the physical appearance: in this case, the attraction can be called infatuation but it is not love. if I had to imagine the love at first sight I would imagine that it is accessible for everybody without age restrictions . It can happen anytime and only fate knows how many times will happen".
Spero vada bene, ciao! :)
Questo topic è bloccato, non sono ammesse altre risposte.
Come guadagno Punti nel Forum? Leggi la guida completa
In evidenza
Classifica Mensile
Vincitori di agosto
Vincitori di agosto

Come partecipare? | Classifica Community

Community Live

Partecipa alla Community e scala la classifica

Vai al Forum | Invia appunti | Vai alla classifica

nRT

nRT Moderatore 3304 Punti

VIP