• Latino
  • VERSIONE URGENTISSIMA (19945)

SlEsO1
SlEsO1 - Sapiens - 390 Punti
Rispondi Cita Salva
Tullia, puella Corneliae filia, lusciniam possidet, quae in cavea suaviter canit et laetitiam parvae dominae donat. Olim alia luscinia, que libere volat, bestiolam in cavea videt, appropinquat et: "Tu, captiva es - inquit - et vitam maestam in parva cavea agis, cur tamen laeta es et suaviter canis?". Respondet luscinia in cavea : " Vitam maestam non habeo! Nam Tuillia, parva domina mea, cotidie copiosam avenam et limpidam aquam mihi praebet. Tu contra magna cum cura cibum quaerere debes in planitia et in silvis, ubis saepe multae lusciniae necantur et vorantur ab aquilis et a saevis feris quae in silvis habitant". Respondet libera luscinia: " Ego tamen dominam non habeo et liberam vitam ago; tu, contra, captiva es neque volare neque canere potes libere in latis silvis.

VI PREGO SONO URGENTISSIME!!
djbranko
djbranko - Sapiens Sapiens - 1073 Punti
Rispondi Cita Salva
Tullia,puella Corneliae filia, lusciniam possidet,quae in cavea suaviter canit et laetiam parvae dominae donat. Olim alia luscinia, quae libere volat, bestiolam in cavea videt, appropinquat et: "Tu, captiva es - inquit- et vitam maestam in parva cavea agis cur tamen laeta es et suaviter canis?"
Respondet luscinia in cavea "Vitam maestam non habeo!Nam Tullia, parva domina mea, cotidie copiosam avenam et limpidam aquam mihi praebet. Tu contra magna cum cura cibum quaerere debes in planitia et in silvis, ubi saepe multae lusciniae necantur et vorantur ab aquilis et a saevis feris quae in silvis habitant". Respondet libera luscinia "Ego tamen dominam non habeo et liberam vitam ago;tu,contra, captiva es neque canere potes libere in latis silvis.

Tullia, la piccola figlia di Cornelia, possiede un usignolo che canta dolcemente in gabbia..e dona gioia alla piccola padrona
una volta un altro usignolo che vola liberamente vede la bestiola nella gabbia, si avvicina e gli dice "tu sei prigioniera e conduci una vita misera in una piccola gabbia, perchè allora sei lieta e canti dolcemente?"
risponde l'usignolo in gabbia: "non ho una vita misera!, infatti tullia, la mia piccola padrona, ogni giorno mi dà abbondante avena e acqua limpida. tu invece con grande preoccupazione devi cercare il cibo nella pianura e nei boschi, dove spesso molti usignoli vengono uccisi e divorati dalle aquile e dalle bestie feroci che abitano nei boschi"
risponde l'usignolo libero" io tuttavia non ho una padrona, e conduco una vita libera; tu al contrario sei prigioniera e non puoi cantare liberamente nei boschi spaziosi"

ciao SlEsO1 :hi
SlEsO1
SlEsO1 - Sapiens - 390 Punti
Rispondi Cita Salva
GRAZIE MILLE!!
Come guadagno Punti nel Forum? Leggi la guida completa
In evidenza
Classifica Mensile
Vincitori di novembre
Vincitori di novembre

Come partecipare? | Classifica Community

Community Live