• Inglese
  • TEMA D'INGLESE PER DOMANI

BlackAngel
BlackAngel - Genius - 2009 Punti
Rispondi Cita Salva
Ciao ragà ho svolto questo tema d'inglese e volevo sapere se è scritto correttamente, potete controllarlo per favore??

The theme of the different.
Today in our society the beauty has a great role: in fact the people take care of one's looks(si prendono cura del loro aspetto), forgetting the real values. So someone, what don't want to do beauty treatment or don't want to be fashionable, is considered a strange or abnormal person. It isn't right: in fact a person should be considered for action and not for the appearence. This had been for a long time and the people jet judge the other without delay. Mary Shelley wanted to rapresented this reality in her novel Frankestain: the creature, created by Frankestain is considered terrible and horrible for his ugly appearence. Also Verga rappresented this and denounce its atrocity. So the only solution is not judge that ye be not judge.
Burdella
Burdella - Sapiens Sapiens - 822 Punti
Rispondi Cita Salva
# BlackAngel :

The theme of the different.(non ho capito cosa volevi dire, scrivi in italiano)

Beauty plays an importante part in our society today: in fact people take care of their appearance(si prendono cura del loro aspetto), forgetting the real values. So everyone, who doesn't want to do beauty treatment or doesn't want to be fashionable, is considered a strange or abnormal person. It isn't right: in fact a person should be appreciated for his actions and not for the appearAnce.
This had been for a long time and the people jet judge the other without delay.(non ho capito)
Mary Shelley wanted to represent this reality in her novel Frankestain: the creature, created by Frankestain is considered terrible and wicked for his ugly appearAnce.
Also Verga rappresented this and denounce its atrocity.(non ho capito)
So the only solution is not judge that ye be not judge.(non ho capito)

Aggiunto 15 minuti più tardi:

Also Verga rappresented this and denounce its atrocity.
Force volevi dire:
Verga touched the same subject too and denounced its atrocity as well as Shelley.
BlackAngel
Rispondi Cita Salva
Il tema del Diverso= The theme of the different.

This had been for a long time and the people judge the other without delay steel= Questo accade già da tanto tempo e le persone ancora giudicano gli altri senza indugio.

the people take care of one's looks= si prendono cura del loro aspetto
l'ho trovato sul vocabolazio GARZANTI
Burdella
Burdella - Sapiens Sapiens - 822 Punti
Rispondi Cita Salva
"Looks " puoi anche lasciare se non ti piace "appearance". Ma "one's" bisogna sostituire come ti ho scritto io con "their".

Il titolo: The Theme of the DifferenCE.Vedi la differenza "differet"-"difference"?

Questo accade già da tanto tempo e le persone ancora giudicano gli altri senza indugio.--- It has always been this way, and steel now people jet judge the others by appearances.
JUDGE NOT,THAT YE BE NOT JUDGED.

Fammi sapere il risultato per favore.Sono curiosa.E anche com'è andata la traduzione del 13.01.
BlackAngel
Rispondi Cita Salva
GRAZIE MILLE... Ti farò sapere presto...
Come guadagno Punti nel Forum? Leggi la guida completa
In evidenza
Classifica Mensile
Vincitori di novembre
Vincitori di novembre

Come partecipare? | Classifica Community

Community Live

Partecipa alla Community e scala la classifica

Vai al Forum | Invia appunti | Vai alla classifica

Registrati via email