• Inglese
  • Mi serve una lettera in inglese

Amici98
Amici98 - Ominide - 27 Punti
Rispondi Cita Salva
Questo è l 'esempio
Dear Daphne
I'm so happy that you are coming to visit.You mustn't worry about finding my house.
It's very easy.Here is a map.
When you come out of Maldonbury Station,turn left.Walk about 50 metres past the supermarket and cross the road at the pedestrian crossing.Take the next road on the right.This is Lewes Road.Turn right at the next traffic lights,walk past the post office and then turn left at the roundabout.Our house is the third on the right opposite the curch.You must bring lots of photos of your family and your house.I'm really lookyng forward to seeing you.
Love,jack

Jack viene a trovarti.Scrivi un 'e-mail con spiegazioni su come arrivare a casa tua dalla stazione o dalla fermata dell'autobus vera o immaginaria.Digli che cosa deve portare con se . Usa queste frasi e l'e-mail di Jack come aiuto.
*Turn right/left...
*Walk past the curch/supermarket/post office...
*Walk to the end...
*At the traffic lights...
*At the roundabout...
*Take the first /second/third road/turning...
*Opposite the...
*Next to the...
Io ho iniziato cosi.....
Dear Jack,
Thank you for your email . I'm looking forward to seeing you on Saturday.My house s easy to find ...NON SO CONTINUARE MI POTETE AIUTARE ANKE FACENDOLO IMMAGINARIO... GRZ MILLE KI RIESCE
winner96
winner96 - Erectus - 69 Punti
Rispondi Cita Salva
Thank you for your email . I'm looking forward to seeing you on Saturday.My house s easy to find. When you exit from the station you must take the first road for 100 m, turn left in (nome via) street and walk to the end of the road, my house is between the post office and the cafè. When you arrive at the house call me at the telephone.
bye bye.

ti piace, va bene?
Come guadagno Punti nel Forum? Leggi la guida completa
In evidenza
Classifica Mensile
Vincitori di novembre
Vincitori di novembre

Come partecipare? | Classifica Community

Community Live

Partecipa alla Community e scala la classifica

Vai al Forum | Invia appunti | Vai alla classifica

mc2