• Inglese
  • Diario in Inglese (37179)

closed post
BlackAngel
BlackAngel - Genius - 2009 Punti
Rispondi Cita Salva
Ciao ragà ho steso queste pagine di diario in inglese, potreste controllare se ho scritto correttamente per favore?

DEAR DIARY,
Today I don't go to school because there is a disinfestation. So I stay at home and study Astronomic Geography. Tomorrow i'll have a classwork on that!!

Dear Diary,
Today I arrive at school at 08:00 and Cretella, our Math teacher, is just here. At 08:10 she start to explain theorems of "Limit" and then decide the new classwork. I hope it'll get well!!

Dear Diary,
Today instood we had to do 2 hours with Paladini, our Italian Teacher, who explain the CANTO X of paradise of DIVINA COMMEDIA and Seneca, but she can't test us because she must finish a classwork in another class.

Dear Diary,
Today I arrive at school with my friend MariaChiara and Palazzo, our Astronomic Geography teacher, is just in the classroom. She explain the Planet "TERRA" and then she said: "YOUR CLASSWORK GET ON BAD!!" So Do I have studing for nothing?

Dear Diary,
Today the italian teacher, Paladini, explain the Ginestra, a great Leoparsi's Canzone. It's very long and hard, but it is also nice!!
PrInCeSs Of MuSiC
PrInCeSs Of MuSiC - Genius - 76233 Punti
Rispondi Cita Salva
Sul primo pezzetto ci va I grande ^^

Sul secondo pezzetto dovresti mettere "e dopo decide IL GIORNO del compito"

Credo che il resto sia corretto =D
profluca
profluca - Erectus - 60 Punti
Rispondi Cita Salva
DEAR DIARY,
Today I don't go to school because there is a disinfestation. So I stay at home and I study Astronomic Geography. Tomorrow I'll have a classwork on that!!

Dear Diary,
Today I'm arrived at school at 08:00 and Cretella, our Math teacher, was already there. At 08:10 she starts to explain theorems of "Limit" and then she plans another classwork. I hope it'll gets well/fine!!

Dear Diary,
Today instead we had 2 hours with Paladini, our Italian Teacher, who explains the 10th Canto of the Paradise by Dante Alighieri (from his "La Divina Commedia"; he also tought to us about Seneca, but she can't test us because she must finish a classwork in another class.

Dear Diary,
Today Im arrived at school with my friend MariaChiara; our Astronomic Geography teacher, Palazzo, was already in the classroom. She explains the planet, in particular the "Earth", and then she said to me: "YOUR CLASSWORK GETS ON BAD!!" So... Do I had studyed for nothing?

Dear Diary,
Today our italian teacher, Paladini, explains a great Leoparsi's Canzone: "La Ginestra". This "canzone" is as long and hard as beautiful.
-------------------------------------

Questo è come lo avrei scritto io. Non so se tutto possa essere giusto, io l'avrei composto in questo modo.
Spero ti possa essere d'aiuto :)

A presto.
Luca
BlackAngel
BlackAngel - Genius - 2009 Punti
Rispondi Cita Salva
GRAZIE MILLE PER IL VOSTRO AIUTO!!!!!!!!!!!!:bounce
Questo topic è bloccato, non sono ammesse altre risposte.
Come guadagno Punti nel Forum? Leggi la guida completa
In evidenza
Classifica Mensile
Vincitori di novembre
Vincitori di novembre

Come partecipare? | Classifica Community

Community Live

Partecipa alla Community e scala la classifica

Vai al Forum | Invia appunti | Vai alla classifica

Registrati via email